Na complete stilstand door de coronapandemie begon bij ondernemer Elles van Goozen van The Brandscape Agency de vraag te knagen: hoe lang kunnen we dit nog volhouden? “Het voelde als een knock-out. We lagen op de vloer en wisten niet hoe we moesten opstaan. We zijn toen gaan nadenken over waar onze kracht lag: bij mooie dingen maken voor events. Waar zou dat nog meer tot zijn recht kunnen komen? We zijn groots gaan denken en kwamen uit bij de televisiewereld.”
De onzekerheid van de pandemie leek eindeloos te duren. Maar in september kwam er een keerpunt toen ze met John de Mol om tafel zaten. Daarna ging het snel. Elles: “We presenteerden een briljant idee voor Marble Mania, en nu, na vier seizoenen, draait het concept niet alleen in Nederland, maar ook in Duitsland en Spanje. Door niet op te geven zijn we er weer bovenop gekomen en konden we oude langlopende opdrachten ook weer aan. Zo maken we al elf jaar de concepten voor de boten van de PRIDE. Dit jaar maken we zelfs de 50ste boot, een mijlpaal waar we trots op zijn”.
En er zijn meer mooie ontwikkelingen. Haar bedrijf heeft het oude pand dat zij huurden kunnen kopen. Het wordt nu volledig duurzaam en gasloos gemaakt. Ook de buitenkant wordt aangepakt en omgetoverd tot een eyecatcher. Ook dat geeft energie!
Lees ook:
- Presentatie Tony Bosma: Liquid modernity en symfonisch denken.
- Van pakketbezorger naar duurzame koploper: Oomen Opslag en Verhuizers aan het woord.
- Tips vanuit het panelgesprek.
- Bekijk de Factsheet van de infomarkt.